HTML

lorkautazik

utak

Friss topikok

  • bogaaar: örülök cica, hogy végül ennyire jól érezted magad! :) és ígérem, jövőre együtt fogunk elmenni, és ... (2011.06.30. 18:04) 5.nap
  • bogaaar: most csak ilyen későn tudok reagálni, mert annyira benne voltam a rajzolásban, hogy be szerettem v... (2011.06.29. 19:59)
  • bogaaar: én már látom baba, hogy még két nap és macskák iránti kiolthatatlan szerelemre gyúrsz, és ott fog ... (2011.06.28. 18:55) 3 nap
  • bogaaar: azon gondolkodtam, miközben az új kalandjaidat olvastam, hogy gyakrabban kéne elutaznod, mert: 1. ... (2011.06.27. 18:30) 2 nap
  • bogaaar: tudod, pont arra gondoltam hazafelé, miközben a reptérről repítő buszon ültem, hogy úr isten menny... (2011.06.26. 17:35) érkezés

Linkblog

Archívum

érkezés

2011.06.26. 09:38 roze

stockholm megérkezés

A kisérő csapat nagyon édes volt,hülyére aggodták magukat miattam a reptéren :) szeretem őket.
Persze én is ideges voltam de ahogy beléptem a terminálba,az egész szertefoszlott.Előtört belőlem a világutazó énem és hirtelen elkezdtem nagyon élvezni az egészet ahogy japánokkal,svédekkel,arabokkal és ki tudja hány nemzettel együtt ott várakozom:)
A repülőn semmi bajom nem volt,ez abból is lemérhető volt hogy a mellettem ülő svéd srác minden egyes süllyedésnél vöröslő fejjel előredőlve fogta a fejét,én meg nagy vidáman voltam :)
Belülre ültem elkerülendő a lenézés miatti problémákat,de így aztán nem láttam semmit pár felhőn és leszálláskor némi szigetcsoporton kívül.
A hatalmas szél miatt késett a repülő fél órát,b-ék már vártak,a hazafelé út kb másfél óra volt fenyő-fenyő-fenyő vörös farmházak-fenyő-fenyő-vörös farm..Kérdeztem h miért vörös minden ház,kiderült h vmi rézbánya volt és abból vették régen az alapanyagot,aztán fentmaradt ez a szokás.
Beérve a városba kocka kocka-fenyő-kocka-kocka.
Olyan érzés mintha az itteni hideg klíma (ami épp nincs) rányomná minden házra a bélyegét és sugárzik belőlük a vhogy a hideg,nincs semmi dísz vagy játékosság sehol.Nagyon furcsa érzés.Így más megvilágításba kerül az ikea stílus is :)
Persze ez a külváros,végülis pesten se remekelnek a panelházak játékosság terén :)
B-nek van két gyönyörű macskája,akik ugrálnak mindenhol le fel-de hagytak aludni :) otthonos itt.
Ukulele koncertet szerveztünk este én énekeltem a börtön ablakában-t:)
Nagyjából beosztottuk a pénzt,2 múzeumi belépőjegy és a hajós kirándulás illetve egy -8 utra érvényes metró bérlet és a visszautam busszal a reptérre pontosan 700 koronába kerül,ami az összvagyonom,ergo ha bármi inni-ennivalót vagy ajándékot veszek azt már muszáj lesz euróból,de ennyi túlkötlés talán belefér még a keretbe,majd viszek itthonról teát h ne kelljen venni.
Szóval itt ülök az erkélyen egy fenyőerdő közepén :) tele van minden fecskékkel és egészen más madár hangok vannak mint otthon,valoszinuleg mert közel van a tenger(balti) bár innen nem látszik,de állitolag 10 perc gyalog,nagyon szép az erdő és rám süt a nap is:)
elvileg ma megyünk a skanzenbe mert vannak mindenféle programok még a szent iván éji ünnepségek miatt.
A torkom makacsul fáj,de remélem nem romlik majd a helyzet.
csók

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lorkautazik.blog.hu/api/trackback/id/tr593015317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogaaar 2011.06.26. 17:35:38

tudod, pont arra gondoltam hazafelé, miközben a reptérről repítő buszon ültem, hogy úr isten mennyire akarom én ezt. hogy a reptér valami természetes legyen, ne egy csoda, amit tízévente lát az ember. a reptér egy hely legyen, ahova hazaérkezünk, vagy ahonnan elindulunk. arra jöttem rá közben, hogy nem hiszem, hogy bármikor is hazátlanná válnánk, ha nekiindulunk. pár hét vagy hónap múlva ott fogunk majd mi is állni hatalmas bőröndöket húzva magunk után, és felfedezzük majd, hogy a világ sokkal szélesebb, mint ez a kis ország, és izgalommal telve várjuk majd az új kalandokat, amiket átélünk majd. de egy valami nem fog változni: a reptér, ahonnan elindultunk, és a reptér, ami hazavár.
süti beállítások módosítása