HTML

lorkautazik

utak

Friss topikok

  • bogaaar: örülök cica, hogy végül ennyire jól érezted magad! :) és ígérem, jövőre együtt fogunk elmenni, és ... (2011.06.30. 18:04) 5.nap
  • bogaaar: most csak ilyen későn tudok reagálni, mert annyira benne voltam a rajzolásban, hogy be szerettem v... (2011.06.29. 19:59)
  • bogaaar: én már látom baba, hogy még két nap és macskák iránti kiolthatatlan szerelemre gyúrsz, és ott fog ... (2011.06.28. 18:55) 3 nap
  • bogaaar: azon gondolkodtam, miközben az új kalandjaidat olvastam, hogy gyakrabban kéne elutaznod, mert: 1. ... (2011.06.27. 18:30) 2 nap
  • bogaaar: tudod, pont arra gondoltam hazafelé, miközben a reptérről repítő buszon ültem, hogy úr isten menny... (2011.06.26. 17:35) érkezés

Linkblog

Archívum

2 nap

2011.06.27. 10:25 roze

Az éjszaka kicsit rázósabb volt,a 2 macska egész éjjel játszott-van nekik egy zörgős alagútjuk és abban csúszkáltak a szobán keresztül együttes erővel...(nem lesz ilyen alagutunk soha! most mondom:) illetve a kisebbik kitartóan a fejemen trappolt dorombolva:)szóval kb 2 óránként felébredtem. A torkom nagyon fájt estére és sztm hőemelkedésem is volt,de most reggel egyelőre még egyben vagyok.
Tegnap b-vel kicsit gyűrköztük egymást,mert azt szeretné ha egyedül mennék haza(én meg nem),be a központi pályaudvarra ami kb olyan mint a deák tér csak 4x nagyobb és onnan a reptérre busszal. kb 80% az esélye h eltévedek a többszintes metro és busz megállók között lévén egyszeri látásra nem igazán állt össze h merre is kell mennem:)
(ja nem csavarom rá a tetőket semmire rendesen,b kezd agyvérzést kapni:) baba igérem ezentúl odafigyelek!belátom h ez univerzálisan idegesít mindenkit akár pesten van akár stockholmban :D

Ja amúgy a metro rendszer elég bonyolultnak tűnik-van kb 6-7 vonal,de viszont jó mert kb olyan mintha pilisvörösvárról konkrétan a deák térig bevinne a metro.Az emberekre állítolag nem szabad ránézni nagyon,mert nem szokás itt egymásra nézni.Ezt azért szoknom kell,mert automatikusan megnézem a néger nőket ( vhogy olyan feltünő frizurája van mindnek,félig felnyírva-punkosítva gondolom ez vmi divat itt)
Az időjárás érdekesen működik,ha süt a nap akkor nagyon nagyon meleg van 3x fok simán,de mihelyst eltakarja egy felhő akkor érzed h ilyen furcsa hűvös éles északi szél elkezd fagyasztani,közben néha 10 percekre esik az eső. Tehát az ember felveszi a pulcsit,leveszi,felveszi,leveszi és így tovább egész nap mert sehogyse jó:)

Tegnap voltunk a skanzenben,ami olyan profin megvan csinálva h csak na,lényegileg az összes korszak végig van építve a kezdeti kis tönkházaktól a 1930-as évekbeli kisvárosig és tartozik hozzá egy állatkert is.
Próbáltam angolul kommunikálni,de nem nagyon jött össze helyesen,viszont megértették mi érdekel:)
Láttunk folk táncot és rengeteg mindent,majd rakok fel fotókat. A skanzenig gyalog mentünk végig a tengerparton-hát ebbe mondjuk kb egy másodperc volt beleszeretni :)) Egy picit Kezd összeállni a kép vagy egy benyomás-hangulat érzet arról hogy milyen is itt.A rengeteg zöld és víz miatt nagyon "tiszta" és éles de nagyon hideg is,ezt változatlanul érzem.A legviccesebb az volt h a kocka házak után,tegnap a fél város kockára vágott lombú fákkal volt tele :D
Tegnap mondtam b-nek hogy ha ennyire nincs kontaktus az emberek között h rá se illik nézni vkire akkor ez így elég lélekölő,de közben rájöttem hogy ez így biztos nem igaz, csak vhogy teljesen másmilyenek ezek az emberek/környezet mint amilyenek mi vagyunk. 2 napja csak ezt az érzetet próbálom beazonosítani,megfogalmazni hogy milyen is itt de nem tudom jól szavakba önteni magamnak se.még.
Azthiszem én nem lennék képes itt élni,de megismerni és felfedezni viszont nagyon érdekes.
 







 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lorkautazik.blog.hu/api/trackback/id/tr353018154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogaaar 2011.06.27. 18:30:47

azon gondolkodtam, miközben az új kalandjaidat olvastam, hogy gyakrabban kéne elutaznod, mert:
1. ha zörgős alagutunk nem is lesz, de hátha a macska téma felé megenyhülsz ;)
2. rájössz, hogy nem én vagyok a hóbortos hanem tényleg mást is megőrjítesz a rá nem csavart tetőkkel :)remélem még sok ilyen kiderül a hat nap alatt :P
azért legalább annyira próbáld rávenni b-t, hogy a helyes metróra tegyen fel :) mert a végén ottmaradsz nekem :(
... nagyon hiányzol cica...
az én fejem is folyton arra felé jár, hogy mennyire megőrjítenélek a folytonos fényképezőgépcsattogásommal :), de akkor is ott lennék, mosolyognék rád és szorongatnám a kezed, miközben a tengerparton sétálunk...
és rajzolok :$ maszatolás nélkül... bár azt hiszem nagy falatot választottam, de majd megmutizom + egy fényképezős projektet is csináltam az ötlet szerintem ma délután jött, a kivitelezés még nem tudom milyen, mert gépen még nem láttam a fotókat. de a lényege, hogy "figyeltél-e már az útra munkából jövet/munkába menet?" :) szóval végigfotóztam az utat hazáig. :$
süti beállítások módosítása