HTML

lorkautazik

utak

Friss topikok

  • bogaaar: örülök cica, hogy végül ennyire jól érezted magad! :) és ígérem, jövőre együtt fogunk elmenni, és ... (2011.06.30. 18:04) 5.nap
  • bogaaar: most csak ilyen későn tudok reagálni, mert annyira benne voltam a rajzolásban, hogy be szerettem v... (2011.06.29. 19:59)
  • bogaaar: én már látom baba, hogy még két nap és macskák iránti kiolthatatlan szerelemre gyúrsz, és ott fog ... (2011.06.28. 18:55) 3 nap
  • bogaaar: azon gondolkodtam, miközben az új kalandjaidat olvastam, hogy gyakrabban kéne elutaznod, mert: 1. ... (2011.06.27. 18:30) 2 nap
  • bogaaar: tudod, pont arra gondoltam hazafelé, miközben a reptérről repítő buszon ültem, hogy úr isten menny... (2011.06.26. 17:35) érkezés

Linkblog

Archívum

5.nap

2011.06.30. 10:20 roze

A tegnapi " dobjuk el a térképet" nem igazán jött össze,lévén b-nek fájt mindene és passzivan ellenállt:)
de azért az óvárost körbejártuk és megnéztem pár templomot-épületet is ami érdekelt. a chatrina templom és a városháza kimaradt, ez majd jövőre lesz sztm aktuális.Jó lett volna-lenne még mászkálni de azthiszem ennyi napba ennyi fért bele kellemesen.
k meghivott minket pizzázni este,egy pizza rendelve olyan 60-70 korona ami kb 2000 ft,végülis nem annyra vészes az otthoni árakhoz képest.Főleg b pizzája amilyet még sosem láttam- lényegileg két pizza lapba volt töltve rákos sonkás sajtos mindenféle töltelék..hmm.
k-val beszelgettunk kicsit es joval szimpatikusabb volt mint anno 2-3 eve,amikor egyszer talalkoztunk,humora is van,kar hogy ez a kapcsolat nem ugy alakult ahogy.
Őszintén szivesen maradnék még,ez a 4 nap pont annyira volt elég hogy kicsit megbarátkozzak stockholm-al és megszeressem.Mondjuk télen nem tudom milyen lehet,azért az kicsit rémisztő hogyha ehhez a hidegséghez hozzájön a valódi hideg is :)
de b szerint annyibol jobb mint otthon hogy folyamatosan ho van es ezert vilagos,illetve ha van kivel hova menni és nincs annyira elszigetelődve az ember,mint amennyire ő van itt egyedül,akkor sokkal elviselhetobb az egesz téli idoszak.
Én is erre jutottam hogy valoszinuleg ha tobben elnenk itt elerheto közelségben akkor azért nagyon klassz lenne és ez a hidegség nem annyira befolyásolná az embert.
Meg ez a rengeteg zöld és víz vhogy adja magat hogy jobban mozogjon a termeszetben az ember..vagyishát máshol nem is tud. Ez nagyon nagyon tetszik hogy ennyire odafigyelnek a környezetre és miközben egy hatalmas városban vagy lényegileg olyan mintha egy tengeri szigeten élnél:)
Persze én most egy védett burokból nézelődők és az árnyoldalak közül a hidegséget érzékeltem egyedül,nyilván sokminden egyéb is van,amit csak itt élve tapasztal az ember.
ööö összetörtem b poharát...jó hogy tegnap pont arrol beszeltünk hogy hány tányért vegyen a költözéshez,mert törnek...szép vagyok..

ma még fotozok kerteket,leszaladok a partra,aztan hamarabb bemegyunk a varosba meg a kikötőhöz.

Amiről még akartam irni az az itteni támogatási rendszer..úgyvan hogy 28 éves korig a fiatalok kapnak lakastamogatast,lakast,tanulasi tamogatast..lenyegileg ebbol a penzbol mindenki elvan mint marci hevesen,ergo 28 éves korig minden szinten finanszirozva van az életük.Utána pedig minden megszunik,de 45 éves korig lehet felvenni a kulonbozo diak hiteleket és segélyeket. Azért ez nem semmi.


 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lorkautazik.blog.hu/api/trackback/id/tr13026663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogaaar 2011.06.30. 18:04:00

örülök cica, hogy végül ennyire jól érezted magad! :) és ígérem, jövőre együtt fogunk elmenni, és ha lehet, több napra, mint most mentél... hiszen nekem be kell pótolnom Stockholmot, és még arra a szigetre is el kell mennünk (aminek a neve nem jut eszembe :)), ahol B lesz :)
alig várom már, hogy lássalak, és lássam a képeidet, hogy magamhoz öleljelek... és hogy mesélj :) (egyébként éppen most adtam anyukádnak számítógépes tanácsot telefonon :))
és tényleg hiányozni fog ez a blog, szívesen olvasnálak minden reggel... csak úgy otthonról is, nem csak utazva :)
süti beállítások módosítása