HTML

lorkautazik

utak

Friss topikok

• bogaaar: örülök cica, hogy végül ennyire jól érezted magad! :) és ígérem, jövőre együtt fogunk elmenni, és ... (2011.06.30. 18:04) 5.nap
  • bogaaar: most csak ilyen későn tudok reagálni, mert annyira benne voltam a rajzolásban, hogy be szerettem v... (2011.06.29. 19:59)
  • bogaaar: én már látom baba, hogy még két nap és macskák iránti kiolthatatlan szerelemre gyúrsz, és ott fog ... (2011.06.28. 18:55) 3 nap
  • bogaaar: azon gondolkodtam, miközben az új kalandjaidat olvastam, hogy gyakrabban kéne elutaznod, mert: 1. ... (2011.06.27. 18:30) 2 nap
  • bogaaar: tudod, pont arra gondoltam hazafelé, miközben a reptérről repítő buszon ültem, hogy úr isten menny... (2011.06.26. 17:35) érkezés

Linkblog

Archívum

3 nap

2011.06.28. 09:58 roze

Az alvás ma se nagyon jött össze:)bűnrosszak ezek a macskák.Őszinténszólva Henrybe beleszerettem,a norvég erdei macskába..pedig mindenki tudja h nem vagyok macska rajongó de henry egyszerűen hatalmas,akkora lába van mint 3 másiknak és csodaszép meg okos is és tartozkodása ellenére hízeleg nekem:) (mielőtt azt gondolnád te ott,nem,nem lesz macskánk..:P)
ja és igen,világos van,de nem zavaró mert a nappali fényhez képest azért jocskan sötétebb.kb olyan mint nálunk amikor a nap félig lemegy.Azért furcsa kinézni az ablakon éjjel 2 kor és olyan mintha hajnalodna.
Tegnap hajókázni voltunk,b-t alig tudtam felvonszolni a fedélzetre:) de persze élvezte a végén :)
Körbe mentünk hajóval abban a központi öbölben ami köré épülnek a nevezetesebb dolgok.Próbáltam kamerázni meg fotozni meg forditani magamban az angolt és közben élvezni a tengert,ennyifelé figyelni nem jött össze együttesen:) Mivel a jegyünk mára is szól elvileg ma is megyünk de elhatároztam hogy most befejezem a folyamatos fényképezést mert a lencse mögül kimaradok a hangulatokból.Pedig kis hajóval az északi tengeren belélegezni a sós tengerszagú levegőt...ilyenben még sosem volt részem.
Utána bevásárlóutcákon sétáltunk,b vett egy felsőt magának.Olyan igazi nagyvárosi jelleg volt.Váci utca felszorozva 3 -al:) A körút után lesétáltam az erdőben a tengerig,megigértem b-nek h nem megyek le nélküle,ugyhogy csak messzirol néztem:)Megkérdeztem sétálóktól merre van a tenger,erre hülyén néztek rám és kérdezték hogy a beach???:))és igazuk volt mert itt bárhova nézel tenger van :D
Elvileg ez itt egy strand ugyh akar furdeni is lehetne,kivancsi vagyok hany fokos a víz vajon...elábrándoztam a balatoni májusi fürdésemről pizsamában,de valoszinuleg annal hidegebb a víz:) (szeretlek baba)
Este beszélgettünk hoszabban,jól esett,közben rájöttem h a tegnapi nem tudnék itt élni azért elhamarkodott kijelentés volt. Valoszinuleg ha itt lennének akiket szeretek (meg egy kutya)teljesen jól ellenék :)
Persze valószínüleg a világ minden egyes kis zugában ez lenne a helyzet :)
Nagyon sok kutyát sétáltattak és őszintén ennél ideálisabb hely sétálásra mint a hármashatárhegy tengerbe végződve...nem nagyon van :)
Jó lenne ma egy pihenőnap csak feküdni a tengerparton meg magyaros kaját főzni,mert mára eléggé leamortizálódtam a napi 8-9 órás városnéző túráktól,de kár lenne kihagyni a plusz ajándék hajózást.Úgyhogy majd holnap.
A növényzetről akartam még írni,alapvetően vörösfenyő,feketefenyő,erdei fenyő,nyárfák és tölgyfák vannak.Illetve sok páfrányt láttam az aljnövényzetben..érdekel hogy a tengerparton mi jellemző,lehet majd begyűjtök vmit és lepréselem.
Bár lehet h maradok a páfránynál és a kecske utcában lesz a falon egy hazai mellette meg egy svéd páfrány:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogaaar 2011.06.28. 18:55:34

én már látom baba, hogy még két nap és macskák iránti kiolthatatlan szerelemre gyúrsz, és ott fog dorombolni majd az öledben egy norvég erdei macska, miközben a lábadnál két kutya durmol :) és hidd el ezt nekem, mert igazi látnok vagyok ;) ezt már a saját macskám kapcsán is láttam, ahogy tagadtad kölcsönös szerelmeteket :P
és... nekem úgy tűnik, hogy nagyon jól érzed magad kinn (aminek egyrészt azért is örülök, mert annyira idegesen indultál neki :)), szóval azt hiszem hamarosan fel kell fedeznünk a tengerpartokat együtt, és ott letelepedni, ahol a legjobban érezzük magunkat kutyástól mindenestől. baba, tengerparton szeretnék élni... már, ahogy beszéltél erről én is beleszerettem...